Monday 4 June 2012

Začínáme blogovat

Kdysi jsem si založil blog, jmenoval se Právo a svoboda. Napsal jsem asi 5 příspěvků, ale pak jsem toho zanechal. Po pár letech zakládáme nový blog, tak jen doufám, že nám to nadšení vydrží. A o čem vlastně budeme psát? Jak název napovídá, budeme psát převážně o právu, trochu o ekonomii, ale zabrousíme i do filozofie, logiky či (meta)etiky:-)

Kdo jsme? Jsme studenti 4. ročníku Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Zabýváme se především soukromým právem, a právě proto zde budou články v souvislosti s rekodifikací českého soukromého práva. Kromě toho nás zajímá ekonomická analýza právaCo to je a proč to je si necháme na později (jistě o tom bude nějaký post). Rádi bychom tak navázali na již zaniklý leblog.cz.

P.S.: Nejsme vystudovaní ekonomové. Zde platí to, co kdysi řekl slavný architekt Le Corbusier: "Jsem samouk a jsem zvědavý. Nemám žádnou školu, nemusel jsem se tudíž pracně odnaučovat to, co bych se v ní učil." Nemuseli jsme se tedy odnaučovat keynesiánské poučky a omyly, které vládnou mainstreamové ekonomii. 


No comments:

Post a Comment